تولیدکنندگان کارتریج در جهان

تولیدکنندگان کارتریج در جهان

تولید کنندگان کارتریج بسیاری در جهان به عنوان تولید کننده کارتریج شناخته می شوند به عنوان مثال تنها در کشور چین 200 تولید کننده کارتریج وجود دارد که البته اغلب آنها محصولات خود را در داخل کشورشان به فروش می رسانند. در اروپا حدود 50 شرکت وجود دارد. در امریکا نیز با وجود آنکه ده ها کارخانه تولید سرامیک مختلف وجود دارد ولی تعداد بسیار کمی از آنها کارتریج شیرآلات بهداشتی را تولید می کنند. در این مقاله سعی شده است به بررسی بهترین شرکت های تولید کننده کارتریج شیرآلات بهداشتی بپردازیم.

در بین صنعتگران کشورهای اروپایی از جمله آلمان، ایتالیا و اسپانیا به عنوان بهترین تولیدکنندگان کارتریج در جهان شناخته شده اند. اگرچه این توازن با ظهور کشور چین و حمایت های دولت چین از صنعتگران و اعطای تسهیلات و وامهای ارزان قیمت و گذاشتن شرایط مناسب دچار دگرگونی است و محصولات چینی نیز به کیفیتی نزدیک به کیفیت محصولات اروپایی رسیده اند. در ذیل به ذکر برخی از این شرکت ها پرداخته می شود. اگرچه هیچ اجماعی مبنی بر بهتر بودن محصولات هر یک از این شرکت ها وجود ندارد.

تولیدکنندگان کارتریج اروپائی

شرکت Flühs Drehtechnik, GmbH به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های آلمانی در زمینه تولید کارتریج در جهان شناخته شده است. این شرکت در لودنشیت واقع شده است. آلمان به دلیل شناخته شدنش به عنوان کشوری که در صنعت ماشین کاری بسیار دقیق است و کیفیت محصولات بالایی دارد، به عنوان اولین و بهترین تولید کننده کارتریج ساقه دار شناخته شده است.

شرکت  Anton Tränkle, GmbH & Co. KG یکی دیگر از شرکت های تولید کننده کارتریج در اروپاست. این شرکت آلمانی که از رقبای شرکت Flühs Drehtechnik, GmbH است، یکی از بهترین تولید کنندگان کارتریج خصوصا کارتریج های مختص شیرهای دو اهرمی است.

شرکتهای ایتالیایی Studio Tecnico Sviluppo e Ricerche (STSR) S.r.l. و  Hydroplast, S.r.L. از بهترین شرکتهایی هستند که در زمینه تولید کارتریج سرامیکی مشغول به فعالیت هستند و قسمتی از محصولات خود را به شیرسازان امریکایی می فروشند.

شرکت  Kerox Kft یکی از شرکت های مجارستانی است که جای خود را در میان کارتریج سازان بزرگ جهان (در زمینه تولید کارتریج مخلوط) باز کرده است. این شرکت که یکی از بزرگترین تولید کنندگان سرامیک مخصوصا سرامیک دندان در جهان است به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته است قسمت مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد. این شرکت در برخی محصولات خود از تکنولوژی پوشش الماس (DST) استفاده می کند.

Sedal SA  یکی از شرکت های بزرگی است که در زمینه تولید کارتریج به فعالیت می پردازد. اگرچه دفتر این شرکت در بارسلون اسپانیاست ولی تولید این محصول در چین انجام می شود. اگرچه از نظر کیفیت محصولات این شرکت از شرکت  Kerox Kft پایینتر است ولی جزء برندهای مطرح و مورد علاقه تولید کنندگان امریکایی است.

Geann Industrial Co., Ltd. یکی دیگر از شرکتهایی است که در زمینه تولید کارتریج فعالیت می کرد. این شرکت یکی از بهترین سازنده های کارتریجی است که کارتریج های آن در شیرآلات لوکس استفاده می شود.

تولیدکنندگان کارتریج آسیائی

شرکت Weingbo Wanhai Cartridge Technology Co., Ltd. یکی از شرکت های چینی است که در زمینه فروش کارتریج های سرامیکی در حال فعالیت است و اجناس خود را در اسپانیا و اروپا تحت برند Quore به فروش می رساند.

Kuching International Ltd. از جمله رقبای تایوانی شرکت سدال و برند Quore است که بین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی کشور کانادا از محبوبیت قابل قبولی برخوردار است و محصولات خود را در قالب برند KCG به فروش می رساند.

برخی از کارتریج های شیرآلات نوع MOEN در شرکت  Maruwa Sdn. Bhd که توسط یکی از شرکت های چینی به نام Zhuhai Mingshi Ceramics Valve Co., Ltd. در مالزی تاسیس یافته است، تولید می شود.

برای خرید عمده و سفارش انواع کارتریج شیرآلات اهرمی به شماره
09351430574
در واتس اپ پیام دهید.

1 دیدگاه
کوروش

سلام ..ممنونم از اطلاع رسانی خوب شما…میخاستم ببینم ایا امکان داره ادرس یا ایمیل شرکتهای چینی رو هم تو سایت برای دسترسی بهشون بزارید…با تشکر از شما

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *